17:E JUNI

Morgonsolen gömmer sig  och det blåser småkallt här. Sitter just nu o beställer kort  på expertfilm.se. Ska hjälpa en kompis o beställa bilder på hennes dotter o hittade de här bilderna hon har tagit på Carmen Ly. Det måste nog vara förra sommaren. Visst är hon söt min stora -lilla flicka ?
Skulle vilja beställa de även svart-vita. Vet någon en sida man kan beställa svart-vita kort ?
 















Nu måste jag beställa klart alla bilder.

Thakock

Så söt så. =)

Agnes♥

Sv: Jaa det ska bli kul :D

DONKEN

du kan ju redigera dem i datorn, så att de blir svartvita, och beställa dem så? jag tror det funkar... funkade iallafall på foto.com. ;)

det är så roligt att få hem riktiga bilder.. jag har precis lärt mig hur man gör. tristb o ha alllaaaaaa i datorn. då kollar man ju nästan aldrig på dem. ;)

pöss

Ellis

Hon kommer bli sjukt vacker som kvinna - otroligt söt nu, tänk dig när alla kvinnodrag kommer, håll i hårt'na

pelle

Finfina bilder, hörru!

cecilia

ja det är en otroligt vacker tös ni har!