21:A JUNI

Vilken solig o härlig måndag. Sista dagen Carmen Ly är hemma. Imorgon åker hon bort till kollo för 10 dagar. Det kommer säkert bli jätte spännande för henne. Det kommer o bli konstigt för mig för vi har inte varit borta längre stunder från varandra sedan vi flyttade till Sverige. Hon har sovit över hos några kompisar ibland och varit på 2 dagars läger med scouterna Jag vet att hon kommer inte dö o kommer ju tillbaka efter 10 dagar, men det känns ändå konstigt. Vet inte hur jag kommer o klara av det här.
 I dag ska det bakas något med körsbär o jordgubbar Fyndade ju jordgubbar på lidl bara 9.90 för asken. Jag kommer nog på något gott o baka.
 Sen ska jag hålla på med en annan blogg o leka med barnen. Vi hörs nog inte innan kvällen.

BARNEN PÅ MAX I GÅR











andreakarolina

Förstår att det blir konstigt att inte ha henne hemma, men tänk vad roligt hon kommer få! :) Blir lika glad varje gång jag läser om hennes nya kompisar och födelsedagskalas hon går på! Skönt att det har förändrats för henne, det är hon värd!!



Sv: ja, jag har varit blond en gång innan, dock typ kycklinggult när jag var punkare så det var nog inte det finaste! :D



Kram

Carolina [fotograf]

Jag lever, och nu ligger min "Jag-har-lista" uppe efter mitt uppehåll. Har även lyxshoppat, gissa vad? ♥ ♥ ♥

Thakock

Det kommer gå jätte bra! =)

cecilia

hon kommer att ha det superroligt! och du by the way, era minsta är helt vansinnigt lika ju! hur har ni lyckats med det? :)