22:A JUNI

Morgon. I dag kommer Carmen Ly åka till kollot. Vi har packat väskorna tio gånger om o hon har tagit med alldeles för många saker känns det som. Två stora sportväskor, en stor plastpåse o en ryggsäck. Hur hon har tänkt o bära allt detta är en gåta för mig.
 Jag är nog mer nervös än hon är. Men det kommer nog gå bra. Andra barn har ju gått på kollo förut o deras föräldrar har överlevt så nog ska jag också göra det.

CARMEN LY VÄNTAR PÅ SKJUTSEN TILL KOLLOT



JESSICA HAR HJÄLPT HENNE O PACKA



VI TAR EN TITT PÅ JESSICAS BEN OCKSÅ. OM NI NU TROR ATT HON HAR SLAGIT SIG HAR NI FEL. VI KÖPTE NÄMLIGEN ETT PAKET MUMIN PLÅSTER O HON TYCKTE ATT HAR MAN PLÅSTER MÅSTE DET ANVÄNDAS.
HON HAR ÄVEN PLÅSTRAT ALLA DOCKOR

cecilia

haha lätt att hon startade årets trend där :)

Ellis

haha jag HATADE plåster som liten, de blev alltid klister kvar på huden eller så vaxades fjunnen då man ryckte.. hahaha jag undvek plåster så gott ja kunde.

Thakock

Haha, det blev många plåster det. =P