30:E JUNI

Oj klocan har hunnit o bli redan halv elva och först nu har jag hunnit sätta ner mig framför bloggen igen. Vi har haft så fullt upp här. Jag som trodde att en regnig dag som idag skulle jag få massor av tid för bloggandet.
 Jag har fixat lite med min bloppis. adressen har ni här http://livetivillavillekulla.blogg.se/bloppis/
Det finns inte så mycket där ännu, men det kommer.
 Vi har även haft besök av kompisen Veronika som är så snäll o hjälper mig med en sak som är planerad till augusti. Får se om vi lyckas.
 Jag har städat o rensat i min kontor halva dagen. Vad mycket jag har samlat på mig där och alla saker har samlat tio tusen ton damm o säker lite till. Jag skulle ha behövt en gasmask så jag hade sluppit o tugga på alla dammrottor. Jag borde bli vegetarian.
 Sen har Jessica o jag bakat bullar och haft annat roligt för oss.
Nu ska jag dricka min kaffe och se vad drömmar har o erbjuda i natt.



_________________________________________________
JESSICA BAKAR

MMMM VAD SKA VI BAKA I DAG DÅ ??....



KANELBULLAR KANSKE ??



MEN FÖRST MÅSTE VI BYGGA LITE MUSKLER..

Ellis

Duktig tös som hjälper!

LIENE

sv: Eller hur, gillar verkligen videon med:)



Mmm, kanelbullar. Det måste jag baka nån dag!

Thakock

Vad duktig hon är så bakar hon med. =)