5 SORTERS BAJS

Lilla Jessica sitter på pottan o gör nr.2. Jag går in i toaletten o hon börjar visa med fingrarna o förklara.

JESSICA: Mamma det finns massa bajs
JAG jätte intresserad så klart: Men vad bra då.
JESSICA börjar räkna på vänster hand o lyfter upp ena fingret efter andra: De ä kokonöt bajs, korvbajs, mosbajs, prutt bajs, super bajs

Efter alla fingrar hade tagit slut på vänster hand erbjöd hon mig o se denna underverk. Jag avstog dock. Kag skulle kanske ha tittat för  jag undrar hur super bajs ser ut.
Anniepie

Japp, jordgubbsgrejen är smart om man ska skiva många jordgubbar till många människor! ;) Hmm det var ett intressant inlägg...ha en bra dag! :)

pimpXprincess

Haha! xD



Svar: Tack så mycket :) Nej precis, och ibland orkar man inte heller. Hehe!

Thakock

Hahah ;D

Ellis

Blev lika nyfiken på superbajset som du!