8:E JUNI

Härlig morgon i dag. Jag har överlevt gårdagen trots diskmedel drickande. Morgonen däremot var en annan femma. Carmen Ly skulle till skogen i dag och därmed skulle ha haft dricka o bullar med sig. Eftersom hon är sin mammas dotter och därmed delar vi en viss antal gener så drack hon lite av saften innan hon la den i ryggsäcken men glömde en viktig del. Nämligen skruva tillbaka korken på flaskan. Så morgonens motion var o springa o rädda det som räddas kunde i en saftbassäng i ryggsäcken.
 Nu har jag blivit riktigt hungrig så det blir frukost. Sen ska jag tvätta ryggsäcken för den är genomblöt o luktar apelsin.

Thakock

Aj då, inte så kul när sånt händer! =)

Karin

Jag gjorde precis likadant när jag var liten, man kan ju inte komma ihåg allt!:)

Mathilda

hallå.

Har inte bloggat på ett tag, därav väldigt sent svar =)

Joo då det var riktigt gott med kycling ;P åt samma igår igen ^^, hehe.

Hoppas allt är bra med er =) <3

kraam på dig.

Ellis

Åh sådan lukt går typ aldrig bort! :O