DAGENS HOROSKOP

Jag hade den bästa horoskopet i dag: DET ÄR ETT BRA TILLFÄLLE ATT GÖRA UPP LÅNGSIKTIGA PLANER INFÖR FRAMTIDEN. Jag älskar planera och jag älskar shoppa så det var väl bäst o sätta i gång direkt.
 Så nu har jag bokat en rollator till mig för år 2050. Jag har även beställt vuxenblöjor till hemleverans 2055. Tog storlek XXL. Jag tänker o njuta av det goda i min ålderdom så jag ska bara äta kakor, godis o glass. Vem ska jag vara vacker för när jag är nära döden. Mannen kommer ju bli död tills dess. Ja om han inte tänker o bli över 100 år och skulle han göra det är han ju blind o döv tills dess ändå så hur jag ser ut spelar ju mindre roll. Och sen ska vi inte glömma att det är ju insidan som räknas och min kommer o bli sockersöt.
 Man måste ju även boka en rum i ålderdomshemmet annars blir de bästa ju upptagna och jag hade inte tänkt o dela rum med Asta 85.
 Jag har även köpt en fin vattenglas till mina rosa  lossaständer. Ja, jag ska ha rosa lossaständer. har alltid önskat mig såna.
 Nu ska jag börja virka en filt så jag har den också klar. Så är det bara o vänta 50 + år till tills jag  ska använda allt det där. Skönt o ha allt färdigt redan.
Pernilla

Haha det är bra att du är i så god tid med allting =)

Ama de casa

Det är bra, man ska ha framförhållning :-)

Thakock

Vad smart att planera i förväg! Bäst jag sätter i gång här med.. ;)

Hanna

- Ja, och ännu skönare med sommarlov :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jaa jordgubbarna var sjukt goda :D>

sandra

Man ska vara ute i god tid :)

D O L L Y

thanks darling :)

Diana

Jätte bra att planera! Glöm inte att skriva testamente och boka bra plats på kyrkogården med! :)

cecilia

hahaha knas-tös!

Em

Det är något som heter "Carpe diem" (fånga dagen), du verkar fånga ålderdomen istället. :D :D

jasmingz.blogg.se

Ja :D

CHIRRE

hahahahha;)



svar: jaadu, jag tänker bara på pengarna, men det är svårt när man går upp 06.00 på morgonon:(