DRACK DISKMEDEL

Japp, nu har man provat hur diskmedel smakar då.  Äckligt var det och jag spottade som fan när jag kom på vad jag hade druckit. Det är nog ingen som är förvånad att jag drack diskmedel efter jag provade listerinet i vintras. Jag är inte det i alla fall. Jag är ganska hopplös får jag erkänna.
Nu undrar ni ju hur jag lyckades med det. Jag ska berätta till er att det var inte svårt. Jag hade nämligen köpt en saft på lidl, en röd saft med bärsmak. Bredvid saften hade jag en diskmedel, också röd med bär lukt. I går hände det flera gånger att jag höll på o ta fel och jag tänkte att jag borde flytta på safte flaskan innan jag blandar ihop den med diskmedel flaskan. Ja, det skulle jag ju ha gjort då skulle jag kanske sluppit stå o spotta tills det inte fanns något o spotta längre. Jag låvar diskmedel är inte gott. Rekomenderar inte o dricka den.

OBS ! Penilla o Alexandra ni behöver inte oroa er. Ni fick saft i går... tror jag.....
Thakock

Hahah, som det kan gå! =D

Hanna

- Tack :)

Linda - ndaiL

Oj :S

Thakock

sv: Haha okej, jag har alltid dissat dom innan men jag börjar väl bli gammal ;)

Johanna

grisen kanske ha eld i häcken ;(

Diana

Käka kol och kräks sen! :)

SIEL

hahaha yeah :D

Anonym

hello:D



alllt bra? Kram

fashionfairy

Nu är jag hemma ::) underbart har varit hos en kompis och skall strax sova. kram kram

CHIRRE

åh, nej! hahaha svalde du också?

Anonym

Ja, ibland undrar jag också om det kan vara så.

Diskmedel verkar inte gott...själv har jag ätit bakpulver för himla många år sedan..det rekomenderar jag inte.

Ellis

HAHA definitivt något jag kunnat göra HAHA

Dikk Bluball

Min spontana tanke blir att det likt när jag druckit sprit blir ett "rent" helvete.

Gun

Jag vet hur det smakar, har ju ätit det en gång när jag glömde att jag sprutat diskmedel i en kastrull med lite mat kvar i. Jag tål inte lukten fortfarande.

josefine- mamma till Olivia

hahahha :P