EN LITEN DROTTNING HÄR

Jag sitter o bloggar i nedrevåningen och hör att Jessica vaknar i övervåningen. Hon kommer ner o sätter sig på trappan o säger : DROTTNING HAR VAKNAT.
JAG: Ahah. God morgon drottning.
JESSICA: Ge mig macka !!
JAG: Men kom o sätt dig vid bordet då.
JESSICA: Nej. Ge hit mackan !!

Någon har visst fått storhetsvansinne.
MARILENA

Så härligt :)



Idag är de varmt här med :D

Agnes<3

SV; Hihi ja:)

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Ah okej ^^, stora tjejen, hihi..



Ah det var verkligen jättemysigt där ^^, varmt och skönt :D

Heidi

Hahaha..jaa, undrar hur de kan bli så..det kan väl inte vara något med uppfostran?!? ;)

Linda

Haha :D



Sv. Vi har också leksaker, men tyvärr för stor tomt :P Nej inte så men det är STOR! Lite blommor blev ganska fint endå!

simone

hahaha shes the boss! Har du lärt henne? ;)

lisa

jag vet det är vekrligen de:(

cecilia

hahaha bortskämda snorvalp ;)

Annika

Hahaha ja hon vet vad hon förtjänar!

Gun

Hahahaha! Hon är rolig hon.:)

Ellis

Haha hon lär sig av de bästa tydligen ;)