IN SKICKAD

Nu har jag skrivit under o skickat in våra pass. Får se om vi blir svenskar då.



Förresten vill ni se världens fylaste pass foto ?
cecilia

inte för att jag tror att du har världens fulaste passfoto, men visst försök gärna motbevisa mig :)

Johanna

håller tummarna för det :)



Ja klart vi vill det =)

Em

Handlar det om att du blir svensk medborgare? Jag vet inte reglerna etc för sånt, men oavsett håller jag tummarna jättehårt för att du får allt svenskt du vill ha!!;) Och jag vill väldigt gärna se ett fult passfoto. :D

Pernilla

Hoppas det går vägen =)



Passar på att önska trevlig midsommar.

Thakock

Klart ni blir godkända! Annars jäklar ska jag .....sparka dom hårt! ;D

Gun

Nog måste ni väl få bli svenska medborgare!? Hoppas det i alla fall. Klart jag vill se passfotot.:D

fashionfairy

klart att jag vill hehe

Diana

Blir du inte medborgare automatiskt om du är gift med din man? Jag har dålig koll på sånt...

Anonym

Ja, det var hon. =)

Va? Är du inte redan svensk? :S

Thakock

Godmorgon och Glad Midsommar!