INBJUDAN TILL BRÖLLOPET

Lördas. Carmen Ly tittar på kungabröllopet på tv o de visar alla dessa människor som sitter o står ut på gatorna.

CARMEN LY. Varför är vi inte där ?
JAG: För vi vill inte och du skulle ju på kalas.
CARMEN LY. Men ALLA är ju där. Fick vi slippa undan då ?
JAG: Ja då. Men vi fick låva att komma till hennes nästa bröllop.

Efter en stund pekar hon på TVn igen o visar mig de utvalda med inbjudan som kommer in till själva kyrkan.

CARMEN LY: Ringde du o sa att vi inte kommer ?
JAG: Vart då ?
CARMEN LY: Behövde man inte tacka nej ?
JAG: Till vad ?

Hon pekar på Tvn

JAG: Men vi fick ingen injudan till bröllopet.
CARMEN LY: Tappade Postmannen bort den igen ?
JAG: Ja, så var det nog.
CARMEN LY: Du borde ringa o klaga.

Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

Ja, dom har mycket fint inne nu. Synd att allt inte finns i min storlek bara :) Haha

Thakock

Hahha, härlig tjej det! =D

Jennie

hahahaha :D jag ska oxå ringa o klaga!

Johanna

underbara unge.... ler

anno

Frågestund på bloggen enda tills jag kommer hem från Grekland!Fråga gärna några frågor så svarar jag på dem när jag kommer hem:)

Nanna

Ja, ring och klaga på postmannen. Om han skyller ifrån sig, ring direkt till kungl.slottet och fråga Hur dom kunde slarva bort Er inbjudan ?! :)