INSPIRATION FLICKRUM

Jag ska ju göra om  flickornas rum. Fick ju Tessys nya säng härom dagen. En grön VERTABUDET säng från Ellos. Ni vet, jag är ju så verbaudet skadad så jag har nog snart allt i deras rum köpt därifrån. Hittade en massa i fint deras franska sida. Undrar om de kommer o få något av de på ellos till höst. Jag vill ha allt. Mannen däremot vill inte ha något av detta. Om han skulle kunna välja skulle alla barnen sova på golvet eller kanske i garaget. Vilket tyr att vi inte har en garage längre.

VERTBAUDETS  SIDA HITTAR DU HÄR






Johanna

ja får hoppas på att dne är god :)

Diana

Jätte fint! Tänk bara på att de växer snabbt och det som var roligt ena året passar inte till nästa. :)



Sv: Jag bakade cookies och biscotti.

Thakock

Dom blir säkert jätte glada. =)

cecilia

fina prylar! tycker att gubben kan sova på golvet om han ska vara sån :p