JAG SKA SKJUTA BOBIS(TUTTAR)

Vi är just hemkomna från medeltids marknaden. Ska börja baka nu, men ska bara berätta om två saker innan som Jessica har gjort i dag.

I morse kammade jag hennes hår. Hon blev vansinnig på mig när hon såg att några hårstrån hade fastnat i kammen. Då  skrek hon att jag ska genast limma tillbaka hennes hår för det var HENNES.

Senare köpte vi  en liten vattenpistol på loppis till henne. När vi då skulle gå o äta på BURKER KING in i stan hade vi följande diskussion.

JESSICA springer o siktar med sin vattenpistol: Jag ska rädda er från  bobis(hon brykar säga så  om tuttar)
JAG: Vem ska du rädda oss i från ? ?
JESSICA: BOOOOOBIS. Jag ska skjuta bobis.
MANNEN : Va ? Ska du börja skjuta tuttar nu ? Du får inte skjuta mammas tuttar. De är mina.
JESSICA: Mamma är ingen bobis.
MANNEN: Nej då. Mamma är så mycket mer än bara tuttar.
JESSICA: Jag ska rädda er från alla bobis. Akta pappa där kommer två bobis igen..

Vi tittar åt vänster och där kommer två manliga poliser gåendes. Hon hade hela tiden menat poliser o inte tuttar. Dumma oss som inte fattar att poliser är bobis.

Thakock

Haha, vad gullig hon är!

Isabel

Men det är ju inte lätt alla dagar :D Störtskön unge alltså :D

Emelie's WickedTime

haha rolig unge:)

cecilia

haha hon har redan valt sida ja ;)

Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

Men så sööt :) ^^,

Ellis

Hahaha att ni inte förstod! Gjorde ju tom jag med! ;)

Malin

Sv:

Lillebror frågade då jag tittade på din blogg, då du hade en bild på Jessica (? Den mellersta) om det var han. Som jag sagt tidigare är dom ruskigt lika.

Jo, vi är mycket nöjda med köket. Har inte lagt upp så bra bilder.

josefine- mamma till Olivia

Hahaha, inte lätt att veta vad dom små menar alltid :P