JAG TÄNKER

Vi satt vid matbordet. Jag  o barnen o min kompis Jennie med sin dotter. Jennie är nyfiken på vad jag hade i min kladdkaka och försöker o få ut det från Carmen Ly för jag vill inte avslöja det.

JENNIE: Men vad har mamma i kakan då ?
CARMEN LY: Ägg...o..mjöl tror jag..o smör..
JENNIE: Men nåt måste hon ju ha mer ??
CARMEN LY: Mjölk kanske..o...
JENNIE: O mera ?
CARMEN LY fiser...
JAG: Måste du fisa vid matbordet?
CARMENLY: Jag tänker ju.
Tanya

SV: Aau dom har verkligen lyx hus! :D

Thakock

Haha, trevlig unge ;D

Isabel

Du har såna störtsköna barn!

Ang avsnittet på greys, jag kunde inte låta bli, jag var tvungen att se fortsättningen och fy vad jag grät!

Linda - ndaiL

ska äta frukost :D

DONKEN

hahaha! :P ja man måste ju släppa ut lite luft för o få plats med stora funderingar. hhahah! så är det ju bara. ;)

Ellis

HAHAHA sådan pappa sådan dotter!

josefine- mamma till Olivia

haha så härlig kommentar :P