JÄTTE JÄTTE GAMLA BILDER

OK HÄR KOMMER NÅGRA JÄTTE JÄTTE GAMLA BILDER. JAG HAR FOTAT AV BILDERNA SÅ KVALITEEN ÄR SÅ DÄR. SKA LÄGGA UPP NÅGRA TILL SENARE I KVÄLL.

HÄR ÄR CARMEN LY O JAG HEMMA HOS MIN PAPPA FÖRSTA SOMMAREN MED MANNEN. ÄLSKAR MIN ANSIKTE DÄR..HAHA



CARMEN LY FYLLER ETT ÅR PÅ DEN BILDEN



FÖRSTA SOMMAREN MED MANNEN. VI ÄR PÅ EN BARN LEKLAND SOM HETTE ``VEMBUTEMBU``. CARMEN LY ÄR DÄR 2.5 ÅR



CARMEN LY ÄR HÄR CA 7-8 MÅNADER



CARMEN LY O JAG. HON ÄR HÄR NOG 9 MÅNADER

Em

Naw.. Vad mysiga bilder och jag tycker de är jättebra. När jag har försökt samma sak har jag fått mycket sämre kvalite.

Linda - ndaiL

här blåser de lite kallt :S

Tanya

SV: Jaa!:D

Förvirrade Morsan

åhh, kul att se gamla bilder och få se Carmen Ly som lite plutt=)

Ally

nej så söta!!!

DONKEN

aaw, så liten och söt! synd att du tackade nej till vickan, du hade blivit en mycket snygg drottning minsann! :P

eller hade du blivit prinsessa då..? tycker det låter invecklat. :P



foto scrapbook är typ fotoalbum, fast jga har skrivit texter och gjort bratbubblor, och klistrat in fotona lite huller om buller, fast i rätt ordning med datum, såklart. :P

pöss!

Evelina

Söta bilder :D

sandra

Ja jag börjar också bli skit förbannad på blogg.se!

det är alltid något som krånglar..

Girly

Tack sötis.

älskar att titta på gamla bilder :)

så söta.........

Sara - Mamma till Nova

Åhh taack ska du ha. :D



hur många år är det mellan dina barn? :)

Dikk Bluball

Sms;a lär du dig snart.

lisa

söta bilder0)

Thakock

Vad mysiga bilder! =)

bjorne

Dom bästa inläggen är sånt här som kallas nostalgi och tycker bilderna är helt okay gör lite sådana inlägg ibland jag med och ni är söta o glada hela gänget,sommar här i Värmland nu så man hinner inte med bloggen som man ska.

Annika

sv: Skönt att höra att det inte bara krånglade hos mig :)

Vis gärna fler gamla bilder!

maria

Vad roligt med gamla bilder :)

Gulliga ni är :)



Ha en fin kväll !

Kram

Plutten

Haha härligt med gamla bilder:D



Svar; Mja...men här får man sova länge...än så länge iaf! Det är väl över den dagen man får barn!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Det e bra :>

Hanna

- Tack ;D

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Yes..men han går inte riktigt själv utan att han gör så som på filmen eller så går han några steg och ramlar på rumpan och försöker igen :)



Ahaaah,..hur gammal är hon då? :)

Gun

Vad roligt, och fina bilder. Carmen Ly är sig lik på bild nummer två.:)

Ellis

Man ser att det är Carmen direkt! :D



Fina bilder!



Sv: Haha de var inte jag som tog sönder kylskåpet

josefine- mamma till Olivia

Kul att se gamla bilder, tycker man ser att det är carmen Ly. :D

cecilia

himla fina bilder! hon är sig lik! :)