JESSICA TIPSAR

Nytt sätt o äta marie kex på....

1. LÄGG  KEXET MELLAN TÅRNA



2. STRÄCK SEN FOTEN TILL DIN MUN





3. ÄT UPP KEXET OXH GÖM INTE SLICKA TÅRNA EFTERÅT.
MUMS




PS
HURRA VILKET BRA BANTNINGSTIPS JAG KOMMER INTE FÅ I MIG EN SMULA VIPPS SÅ KOMMER KILONA ATT RASA
MANNEN

Johanna

ja tänk om man vore så vig :) fast slicka tårna, njaaa helst inte :)



ja du måste spela minigolf sjukt kul =)

Diana

Jag håller med Jessica, det är bra att öva upp fötterna så att man kan använda dem om olyckan är framme. Själv kan jag hyvla ost med fötterna. :)

Gun

Hahaha det är tur att hon är en söt liten tjej, annars skulle jag nog hålla med mannen faktiskt.:)

Gossipanka

Euuui, disgusting! ,p

Sv. bra att nån håller med mig :D

cecilia

haha det är verkligen en finurlig liten tös! :)

Moa

jo de var de verkligen, vad gjorde du igår? :)

Ellis

Hahaha fyyy vad äckligt

Thakock

Hahaha, hon kan allt den ungen. ;D

Cajsa - F O T O B L O G G

Tusen tack.. :)

Åsa

haha...sötis!

Kram Åsa

Nanna

Ha,ha, så kunde jag ockå göra....för 35 år sen !!! :)

emma

hehe, snacka om att jessika är vid eller så kan nog alla småbarn de innan lederna blir sega och gamla:)

såg lite roligt ut, hehe.



vad stor tessy blitt, hon är en kpia av jessika tycker jag:)



ja, nä ja litar itne på en psykolog mer.

va har ni hittat på idag?

kram

Ama de casa

Jag tänkte precis som Mannen...

:-)