LILA

Jessica pekar mina turkosa naglar.

JESSICA: Lila.
JAG: Nej, de är turkosa.
JESSICA: Lila.
JAG: Turkosa.
JESSICA: Turkosa lila naglar.
JAG: Turkosa.
JESSICA: Lila
JAG. Ja då..lila..

Envis liten tjej
Cecilia

Den egenskapen kommer att ta henne långt :)

Thakock

Haha duktig! ;D



sv. Usch ja, men det ger bra med pengar och erfarenhet. =)

Evelina

Haha, vad söt ;p

Plutten

Haha, ibland är det väl bara att vika sej för barnen;)



Svar; Skitbra band! En hel del skön musik har dom gjort, Dry Kill Logic heter dom!

Malin

Haha! Ja ibland orkar man ju inte fortsätta disskutera :P

bjorne

Kan det va så att Jessica har rätt?trädet kan jag inte svara på för jag har raderat min facebook pga alla tjejer som vill bli min vän och man har inte tid att bli vän med alla när ekorrhjulet snurrar för fullt men bloggen får man försöka hålla levande,hopas allt är på topp med hela familjen.