MANNEN O JAG- NR 2

Mannen kommer hem från jobbet medans jag kommer ur toaletten..

MANNEN: Mmmm vad gott det luktar. Vad har du lagat för mat ?
JAG: Ingen.
MANNEN. Men det luktar ju.
JAG: Jag var på toa o gjorde nr 2.
MANNEN. Va ?
JAG: Jag BAJSADE.
MANNEN: Men det luktar ju gott.
JAG: Vad ska jag säga. Jag är perfekt.

sara

Hej Hej

Jag har varit helt off från bloggen i nu drygt 2 veckor.. Skönt på ett sätt men..du vet!

Så det är därför du inte fått svar förens nu, sorry!



Jo det ser fortfarande ut som på bilderna...dom är sega som fan med reparationen! Och nej, det vill inte jag heller men jag ska börja bråka med värden nu och ställa krav, fick papper från hyresgästföreningen idag.

Thakock

Hahah ;D

andreakarolina

haha ja det är klart! Mitt luktar rosor! Jag loooovar! ;)

cecilia

underbart!

Ellis

HAHAHAHAHAHA lovely

Johanna

haha.... ni är ju bara bäst =)

josefine- mamma till Olivia

hahaha :P