MEDDELANDE TILL MANNEN

Älskling jag vet att du jobbar o sliter i dag o kommer hem sent trots att det är din födelsedag så vi offrar oss o firar utan dig.

GRATTIS till dig o skynda inte hem för det tar en stund o äta upp tårtan. Någon måste ju tänka på din midjemått.




MARILENA

Tack :)



Hehe sköna ljus !

mannen

passa dig kvinna jag är snart hemma. JENNY se till att fixa min smörgåstårta NU annars så ska du få mer bosse en du klarar

mannen

glöm inte att jag är hemma i tre dagar så jag skulle nog tänka mig för om jag vore dig. skicka hem jenny nu och gör lite nytta

Thakock

Hahah, ni är för roliga! =P

Daniel

hehe slafsa å njuuut! Spara sista klicken!!

Jennie

ääät! :D

Hanna

- Ah :)

Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Haha.. BRA DÄR ;)

Agnes♥

Sv: Ja:)

Pernilla

Så fin =)

Ellis

Hahaha rolig! :D