MIDDAGEN

Vi har haft en jätte mysig o rolig middag för mannen. Inget speciellt bara två vänner o vi.
Vi firar inte födelsedagar stort här. Vi har ju inte något släkt som kommer så det är bara två av våra vänner som blir plågade med min matlagning.
 Först fick de äta räkpaj o sallad..
Det var ju fullträff för Veronica är allergisk mot skaldjur o det hade jag ingen aning om.



Sen blev det sallad, fläskfile o potatisgratäng..



Och till efterrätt blev det glass, blåbäspaj o Cream -fresch bakelse med jordgobssylt..





Mannen tackar för presenterna.
Nu ska jag gå in i katastrofsområder. Vem sa att det inte är fint med papptallrikar ? Var det jag ? Aldrig att jag erkänner.. ja diska var det visst..
emelie

Sorry för sent svar men har haft fullt upp med studenten. Haft en bra vecka? :D kram

Anonym

Tack så mycket är fortfarande mätt, det var jättegott har ju klarat mig från allergichock hittils det kanske har växt bort. Men nu blir det ju svårt att bjuda igen jag kan inte laga så god mat som du gör.Men ni får väl hålla tillgodo med vad jag hittar på. Hör av er bara så hittar vi en dag som passar. Ni är så välkommna. Kram Veronica

Diana

Här var det också en massa mat i denna bloggen. Ser smarrigt ut!

Em

Oj, vad du dukar upp! Ser jättegott ut! Jag tycker som du, papptallrikar är inte trevligt, jag diskar heller sen. God morgon!

Thakock

Vad gott allt såg ut! =D

cecilia

Åh vilken härlig middag! Tror inte att gästerna kände sig sääärskilt plågade av det där! Ja det skulle vara allergikern då :)