MUPPFAMILJENS ÅTERVINNING

Det med återvinning är ju jätte populärt. Vi i muppfamiljen är ju inte sämre vi. Så i dag när vi åt bullar gick det till så här... Carmen Ly tog  sin tionde bulle och bestämde efter första tugget att hon var mätt. Sen gav hon den bullen i sin tur  till Jessica för att hon skulle äta upp den. Jessica tog en tugga o bestämde sen att även hon var mätt o tyckte att jag skulle äta upp den. Jag vill ju inte äta upp den så jag gav den till mannen som fick ofra sig o stoppa den i munnen o äta upp den. 
Slutresultat... MANNEN är vår nya levande soptunna.
Men på tanke hur mycket avgaser han släpper ut är han kanske inte så miljövänlig ändå.
sandra

haha sådär var vår familj när jag var mindre :D

Johanna

Ja det är skönt, min lilla morfar :)

Pernilla

Hahaha skojiga ni är =)



Tack!!

Plutten

HAHAHA! Har man ingen hund så får man ha mannen som levande soptunna;) Hehe...



Svar; Den låten är störtskön! Och somrig as hell:)

Sara

Hej, fin blogg :D

jag och en kompis har en blogg tillsammans och vi skulle gärna få lite frågor. och besök gärna vår blogg fler gånger! :D

kram

N I L M A

hahaha, så kan man också göra ;)

MARILENA

Hahaha sådär kan de va i min familj också..



Taack :D

Baby Melody

Jag älskar muppar ! :D



Sv: Jo det var inte en bra dag kan man säga!

Fast det är bättre idag, som tur! :)

<3

Jättefin blogg du har!

Hoppas din söndag är mysig!

Ellis

Hahahahahahahahahaha älskar slutkommentaren, helt klockren haha, dör här Kadri!

cecilia

hahaha äntligen en anledning till att se det positivt att vara hemma från semestern! får ju läsa här ju :)