NYA GARDINER FRÅN H & M

Oj vilken dag vi har haft i dag. Men  jag fick upp mina nya gardiner från H & M HOME i dag så alltid någe. Jag har velat o ha de länge men tyckte att de var för dyra, men nu var de på rea så jag klickade hem de förra veckan. Kostade 199 kronor styck.

Nu lägger vi ingen märke på extremt skitiga fönster o extremt fyl gardinstång tack.





Den här hyllan köpte jag ett år sen från min kompis o först i helgen hämtade vi hem den.



och när mannen redan höll på o sätta upp tidningshyllan satt han fast  mina änglar som jag köpte 5 år sedan på ellos.



Nu måste jag köpa en överkast till sängen o en nattuksbord så är jag färdig i sovrummet.

Anonym

Jag har ett sängöverkast som är för litet för min säng jag har ju 210 cm säng. Det är ett blommigt med en volangkant på till dubbelsäng det är vit botten med rosa och vinröda blommor skulle passa i erat sovrum du kan få det om du vill ha det.Veronica

pimpXprincess

Vilka söta gardiner :)



Svar: Tack, jag ska försöka! Läkaren ville dock inte ha mig där, så jag får vänta med det. Hehe!

Thakock

Tjusigt! =)

cecilia

heta gardiner! men vad ääär det för gardinstänger? :P

sara

åh va häftiga dom va!

Åsa

Visste inte ens att det gick att köpa gardiner på H&M! Men dom var snygga iallafall;) Hur fick du bilderna på sidan av bloggen?;)

Maja

Va söta gardinerna var!

Linn

åh vad gulligt det var med volanger på gardinerna!

N I L M A

Vad fina gardinerna var :D

Pernilla

Snygga gardiner =)

ardiana

vad fint det var med gardinerna.



svar: nej de har inte dödat mig än :P

Ellis

Det var riktigt fint i sovrummet.

josefine- mamma till Olivia

Så fint det såg ut i ert sovrum :)