ONT, ONT , ONT

Har så jävla(ja, jag svär) ont i magen så jag tror jag dör. Har ätit massa alvedon o panodil utan o lyckas o bli bättre. Ligger nu på soffan och försöker o titta på Tv o svara på kommentarer, men det går så där måste jag säga. Inte ens tårta orkar jag baka till mannen som fyller år imorgon. Världens sämsta fru är jag just nu.
shortstuff

ajjdå!! nå magknip eller allvarligt?

kram

andreakarolina

Hoppas du mår bättre snart! Magont är aldrig roligt!

Gun

Nej du är inte alls en dålig fru! Det finns de som har betalt för att baka tårtor, så köp en sån istället. Hoppas det onda går över, det verkar jättejobbigt. Kram

fashionfairy

hoppas att du snart mår bättre

Ellis

Ipren och något varmt på magen är bäst!

cecilia

äsch! en dålig fru (eller, de flesta fruar bra som dåliga) skulle inte ens tänka tanken att baka en tårta. så det så!