SAMVETET

Carmen Ly  berättar att hon har ont i magen.

CARMEN LY: Varför har jag ont i magen ?
JAG: Jag vet inte. Du har kanske ätit något som inte är bra för dig?
CARMEN LY: Nej, det har jag inte.
JAG: Du har kanske ätit för lite då ?
CARMEN LY: Nej
MANNEN: Det är samvetet kanske.
CARMEN LY: Nej, jag hade det i morse också
.

Thakock

Haha..



Stackare, hoppas det inte gör ont länge.

Thakock

sv: Haha, ja jag tycker med det. Speciellt Em... ;)



En tingning är samma som att man bokar en. Du försäkrar uppfödaren genom att betala en handpenning så dom vet att du verkligen kommer och hämtar din valp. =)

cecilia

hehe undrar vad hon har hittat på under dagen :)

andreakarolina

Haha så söt! Fick du reda på om hon hade gjort något bus?



Tack så mycket fina du!

simone

hahaha så gulligt :d

Girly

haha va sött sagt

Ellis

Haha