SÖNDAGEN I SKOGAHOLM

I går var vi i Skogaholm o besökte Veronika. Hon bor så himla fint vid vatten i ett gammalt hus. Tänk o vakna vid stranden. Jessica tyckte det var så roligt o gräva i sanden och kasta bollen i vatten.
 Jag blev helt uppäten av alla myggor, men det var så värt det ändå. Jag måste även ha importerat några till Kumla för vi har inte haft några myggor  tills i natt. Men man får ju tänka på det positiva, man kan ju gå ner i vikt av all blod de suger ut och efter gårdagens festmåltid skulle man behöva det.
 Mannen hade gjort hål i bensintanken så vi kunde följa spåret tillbaka.
Hoppas att vi kan åka dit snart igen för jag vet en liten Jessica som vill klappa på hunden igen.
Tack för all god mat och sällskap.
Thomas pratar fortfarande om den hemliga grilloljan. Män alltså.

TESSY I GÅR





MANNEN PÅ GUNGAN. DEN HÖLL FÖR HONOM. SÅÅÅ SYND



VÄRLDENS GLADASTE JESSICA



MANNEN VILL INTE TA MIG PÅ KRYSSNING.



JESSICA





alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

härliga bilder :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha ja verkligen :D

Åsa

Vilket mysigt ställe. Perfekt att bo vid en sjö så här på sommaren!

Kram Åsa

Cecilia

Ser himla mysigt ut det där! Härligt med glada ungar. Och män :)

Thakock

Låter som ni haft underbart! =D

Ellis

DU ÄR SÅ ELAK MOT STACKARS MANNEN!

bjorne

Vackra bilder och vackert ställe,skulle ha tagit med på en kryssning direkt om jag varit med,kan gungan hängt i stålvajrar kanske?,haha,skojar bara.

Gun

Vad mysigt det ser ut. Och härligt med bara ben, och plåster på knäna. Det är sommar det.:)