STUDIESKULDER

Jag är i övervåningen o byter sängklädeer för NÅGON har kissat i våran säng och denna någon är inte jag. Jessica ropar från nedrevåningen.

JESSICA: Mamma var är du ?
JAG: Här.
JESSICA: Är du uppe eller nere ?
JAG: Här uppe.
JESSICA: Nere ?
JAG: Nej, uppe.
JESSICA. Nere ?
JAG: NEJ JAG ÄR UPPE !!!!
JESSICA: Jag ä nere.
JAG: Vad bra.
JESSICA: Var är du mamma ?

Skönt o veta att man inte blir bekymrad av alla dessa studieskulder i framtiden.
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :)

Thakock

Haha, smart unge det. ;D



Godmorgon!

cecilia

hahaha man måste ju vara heelt säker och aldrig ta något för givet. bra att hon redan insett det :)

Dragana

Hahahaha... vad kul det lat! =)

LIENE

sv: Hna borde verkligen ha gjort det. Men jag fick göra provet och det är det som är huvudsaken för mig just nu:) gick helt okej och jag har nog chans att komma in där.

Emelie's WickedTime

hahah;D

Ellis

Haha fy skäms på mannen som kissar i sängen! :D

Plutten

Hahaha...härligt! Är det mannen som kissat då kanske?;)



Svar; Ja, jag håller med! Det är insidan som räknas. Och det där med att läsa människor har jag ALLTID haft lätt för. Jag vet inte, är väl kanske lite av en människokännare:D Så jag vet inte varför de ter sej så mot mej? Jag har inget gjort dom o borde kunna få en chans att träffa dom...så skulle dom kanske förstå att jag inte är så farlig som jag ser ut:D

Lisa

ja visst är dom söta:D

Evelina

Naw :D

Jennie

hahahaha :) söt hon e!

Ally

hahaha! inte lätt att komma ihåg ju ;D

josefine- mamma till Olivia

barn är så härliga :D

Monaliiza

Vilken härlig blogg! Skrattade högt... studieskulder ja den var bra! Tycker man känner igen den där vardagen lite.. härligt att läsa att andra har samma lyxiga vardag! =)