Malin I Form

Hejsan!



Jag bloggar numera från denna adressen och har riktat in mig helt mot träning, kost och hälsa. Den gamla bloggen, nilma.se, kommer att finnas kvar men uppdateras otroligt sällan!



Hoppas du kommer följa den nya bloggen :)



Kram

Diana

Haha... fast töserna var snggare som små. :)

Thakock

Haha, vilken grej! =P

CHIRRE

det vore nått! haha



svar: jaa:D

Linda - Rosa chica

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

sara

hahhhahah xD

moa

Fin blogg :D

Hanna

- Ah den är jättebra :)

SIEL

jag gillar den med, ack! :D

Tanya

SV: Det var över kul, det kommer massa me bilder och filmer!^^

fashionfairy

hahahhahahahahha

Ellis

Störd reklam? haha

Evelina

Hehe :p

Em

Hahaha! Sån tuggummi vill jag ha!

Dragana

Hoppas att du får en trevlig dag!