PROVBAKAT MINIMUFFINSAR

PROVADE O BAKA MAIZENAS FÄRDIGA MUFFINSSMET MED CHOKLAD STYCKEN. OTROLIGT ENKELTO GÖRA  OCH JÄTTE GOTT.
MINNS NI MINA MINIMUFFINSFORMAR ? SÅ KLART VILLE JAG JU PROVA DE. TRO MIG DET VAR ETT HELVETE O FÅ SMETET I DE





Em

Vad gulliga de ser ut i de små formerna.

Carolina [fotograf]

Åh, jag vill ha dreggel

Annika

Mums vad det ser gott ut!

Ally

nej så söta!

Thakock

Vad gulligt!



sv: Haha, men kolla du inte om kamera ingick?!? =P

Gun

Vilka söta små muffinsar.:)

Tanya

SV: Den e GRYM!:)

Tanya

SV: Den e GRYM!:)

DONKEN

de ser ju goda ut iallafall, så nåt rätt blev det ju :)

inte kaffe förrän du var 21! minsann. jag började nog med det som 16åring, tror jag... sen dess sitter jag fast i kaffeälskar-träsket. haha!

jag trror nog att jessica också ville bli friad till av victoria, visst? :P

Evelina

Mumsigt ;D

Denise, ÅKER TILL USA OM 9 DAGAR OCH KOMMER BLOGGA DÄRIFRÅN!

Sv: Tack så mycket!:D

Plutten

Vilka söta! Men allra mest ser de bara goda ut och jag vill ha nu nu nu!:D



Svar; hehe, ja man måste bjuda lite på sej själv;)

Dolly

tack så mkt :)

cecilia

Å tänk om man kunde baka så fina muffinsar! Ska ge mig på muffinsprojektet imorgon tror jag :) Har bakat fem sorters kakor till mitt kafferep nu, två kvar sen blir det muffins och kanelbullar :) Stackars gäster som ska behöva äta det hahaha

Ellis

Hahaha amen sälj dem på loppis!!

josefine- mamma till Olivia

men söta blev dom :D



svar: Tack, sällan jag är med på bild så nu försöker jag låta sambon ta kort på oss istället för tvärtom :P

Haha ja, träningen går segt framåt, försöka hitta tid som passar för den, men kul är det med wii så jag hoppas jag kan köra det ibland iaf.