MANNEN O JAG-OKEANEN

Mannen tittar på en annons för en JÄTTE kryssnings med en av världens största kryssningsbåtar.

MANNEN pekar på tidningen : Vilken båt.
JAG: wow vad stor . kan man åka med den härifrån ?
MANNEN: Ja visst. de kommer faktiskt o hämtar upp folk med båten. plötsligt dyker bara en jätte båt upp  på gatan. det blir kanske lite trångt, men vad gör det när drottningen Kadri ska åka båt.
JAG: Men sluta. Åker den på okeanen då ?
MANNEN: Va ? Okeanen ?
JAG: Ja okeanen. den åker väl inte i bassängen.
MANNEN: med dig vet man ju aldrig min lilla båtflykting, men det kanske heter ocean eller ?
JAG: Men det var ju vad jag sa
MANNEN: Nej du sa OKEANEN.
JAG: Men vad spelar en bokstav för roll.
MANNEN pekar på en kvinna i tidningen: Inte så stort inte. Va stora tuttar HAN har.


ps
jag minns den här dialogen och ja hon är äkta blondin om nu någon tvivlar
mannen
PELLE

HAHHAHAA! Inte lätt ;P

Ellis

Haha inte lätt alltså.

fashionfairy

Hade du en bra midsommar?

gotteochvi♥

sv; ja, de är riktigt fina!

Maria

Hahaha faan vad ni är roliga alltså!!!!