OOPS

I går kväll när jag skulle lägga mig märkte jag att mina nya strumpor har färgat av så fötterna hade blivit alldeles svarta.  Då stod jag där i toaletten i övervåningen och försökte o häva upp mina fötter i handfatet o tvätta av de och oops..  ramlade med foten i toastolen som står bredvid handfatet. 
 
sandra

hehe så det kan gå :)

ardiana

hahahaha oh my god jag dör av garv. det är lätt hänt det där. min syster förstörde ett handfat när hon höll på att tvätta fötterna i handfatet. Hela handfatet lossnade och trillade på golvet och gick sönder i flera bitar, hon klarade sig som tur var.

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott :)

Vad tkr du om min nominering som klassens isprinsessa ? :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/june/tisdag-klassens-isprinsessa.html

cecilia

hahahaha hoppas du hahaha inte slog dig hahahaha

Thakock

Hahah din stackare! =D

Ellis

HAHAHAHAHA så äckligt hahahaha