VILL JU INTE VARA SÄMRE ÄN KRONPRINSESSAN

Jag vill ju inte vara sämre än kronprinsessan så jag ska tacka er svenskar också.
TACK ATT NI HAR GETT MIG MIN PRINS !!





Hur skulle jag annars ha klarat mig ? Ett liv utan gasmaskar o illaluktande strumpor skulle nog inte alls varit ett värdigt liv.
jasmingz.blogg.se

Tack :)

Ellis

SANT!

ardiana

du borde ta barnen och mannen och åka hit så fort det är fint väder. Ni kan sola bada äta gott och göra utflykter. Det blir en perfekt semester

Dikk Bluball

Å sveriges vägnar vill jag säga vassegoo. Vi kände att vi ville gå vidare och förnya oss.

Nä så stygg jag är.

Ja jag får ringa upp blogg.se och säga ett och annat.

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så mkt :D

Evelina

Varsågod! Haha :p

Pernilla

Tack =)



Vargod!!

LIENE

charmig bild:)

cecilia

Varsågod! Kul att du blev glad för vår gåva :)

DONKEN

helt riktigt, skitiga kläder från karlen hör liksom till. haha! ;)

ja jag vet inte riktigt hur de tänker, ettåringar hos tandläkarn.. meen men. det gick ju bra iallafall, och vui slapp röntga munnen hans. ;)

det hade ju ändå inte gått..



pöss!