1: A MARS

1:a mars i dag och det snöar ute. Det snöar riktigt mycket ute. Vintern är tydligen tillbaka. Hoppade vi över våren, sommaren o hösten ? Det fanns ju hopp om vår i går, men i dag är det kört i gen.
 Jag har en kompis vars son säger att VIT SKAPAR PROBLEM. Jag måste bara hålla med.
SNÖ- fråga bara SJ(läs: satans jävulen) hur mycket problem det skapar.
 BLONDINER- vart ska man börja? Det räcker bara o titta på mig.
Vit skapar problem så är det bara. Trött på vitt. Trött på vinter och trött på måndagar. Det känns som det är redan gjort, omodernt. Hur många måndagar har vi haft ? Så förra säsongen ju...
 Nu ska jag stoppa en muffins i munnen så ni slipper o höra mig för ni är säkert trötta på mig precis som på vintern...


 
______________________________________________________________

VECKANS BLOGG VINNARE:



Tjejen kommer från Stockholm, men bor o jobbar i England. En glad o livlig tjej som har massor med fastastiska bilder på sin blogg.
Thakock

Här nere är det fortfarande fint. Ingen sol men varmt och så.



Fina muffins! =)

Anki

Gomorron och vilka härliga muffins



Kraaaaam

Anonym

Sv: Ja, lite kul att ha gjort en egen kokbok :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha det kan man ju säga! :))

gött :DD

maria

Sv: ja det är så tråkigt, det slutade precis snöa här som tur är. -suck- riktigt tråkigt!

suzette

vad goda muffisen ser ut :)

Gun

Det snöar här också. Men dig är jag inte trött på!

CLIP

visst är den!



vad gott det där såg ut:)

Sara

ÅH va kul!!! TACK! :D