12: E MARS

Morgon till alla GRATTIS. Det är jeans skjortans dag i dag. Nej, jag skojar inte. Det finns en sådan dag och den dagen är i dag. Så i dag går alla modemedvetna människor runt i jeansskjortor. Undrar när stringtrosor får sin egen dag ? Män i världen skulle nog vara tacksamma.
 I dag är det mysig o lugn fredag. Ja för er kanske. Här är det kaos. Jag har saker överalt och i kväll kommer mannen hem från sin resa. han kommer o mörda mig. Höll på o skriva min båtflyktings historia till klockan ett i natt. Låvade till mannen att jag ska berätta hur vi träffades innan han kommer hem. Jag försökte, men det gick ju inte. Så nu är jag dödstrött och måste snart åka i väg. Har fått en akuttid till läkaren och en vän ska skjutsa mig.
HA en underbar fredag ni.

DET ÄR INTE BARA MINA BARN SOM ÖVERRASKAR

Martina, hobbyfotograf och mamma

hoppas ni får en bra gad:)

attis

Vi får hoppas att han inte mördar dej. Är du sjuk vännen? Ha det gott och lycka till hos doktorn.

Kram

Amy

Svar: Tack! :) Denna gången tror jag dock att berömmet skall gå till min sambo som köpte fatet, ljusen och dekoren till mig i present! Jag satte det bara tillsammans. ;)

emma, ung mamma åt julia [foto]

ja inte roligt att tvätta, men underbart med massa rena kläder :D hehe! allt bra?

Renee

Har jag missat att du är sjuk?

thakock

Varför akuttid?