12:E MARS

Lilla Jessica älskar o borsta tänderna. Inte alls lik sin storasyster. Henne fick man muta och muta och försöka o hitta på massa saker för att hon skulle öppna munnen. Men inte Jessica inte. Hon älskar o borsta tänderna. Efter borstningen vill hon alltid skölja munnen. Hon vill då använda sin lilla röda kaffekopp ( hon kallar den så).



Det finns bara ett litet problem den har hål i botten
.


Varje gång  är hon lika förvånad att hennes kaffekopp har hunnit o bli tum innan hon tar den till munnen. Vart tog vatten vägen frågar hon då. Hon har vist fått sin IQ efter mig. Hoppas hon ärver pappas skönhet så att något blir rätt i alla fall.

 God morgon till alla er. Och glöm inte Melodifestivalen i kväll. Man måste ju spana in Gun o
Egoinas mamma som ska vara där. Någon av de hade vist låvar en nakenshock ?

Snart pappa

Godmorgon. Hoppas ni har haft en underbart natt som jag har haft. Sovit hur djupt som helst så att jag hörde inte dammsugan imorse =)

Mamma mina

Skoj att du gillade mina frågor o svar..Hoppas att du får en skön lördag.kram

Becka

Ungefär som att äta soppa med gaffel! :p



Bra du påminde om Egoinas mamma och Gun. Måste spana efter dem!



Ha en skön lördag!

ellinorpettersson'

tack så mycket! :)

Diana

Så sött med koppen! Kan hon inte få lite häftmassa eller något att ha i botten? Jag vet inte vad jag ser fram emot mest, nakenchocken eller schlagern!

CLIP

Hehe, ja det är det verkligen!:)

Frida Stigevik

sv: nej, lr hur :D den tog slut direkt - så jag hann inte köpa!

Roshanna

Haha vad gulligt:)



sv: Tack^^

N I L M A

haha så sött! härligt att hon gillar att borsta :D

SARAH

Hej!

hahah stackars liten. Tror hon att det är kaffe hon dricker då, eller leker menar jag??



Ja det var jätteskönt med lite massage sådär på vardagen, det var skönt men det gjorde ONT också. MEn det behövs väl när man är en dtatnörd som jag och sitter vid datorn och spänner axlarna på ett konstigt sätt...så det vara bara + med massagen!



Kramelikram

thakock

Haha, du får plugga igen hålen till henne =P



Josefine- mamma till Olivia

kul att hon gillar tandborstning.. dumma mugg att trolla bort allt vatten innan man hinner fram till munnen :P