14:E MARS

Inte alls en bra bloggdag i dag. Nej då har inte haft tid. Och sen förstår ni inte min ironi heller i mitt förra inlägg. Jag har visst taskig humor. 

 I dag har det varit fullt upp med att plocka efter inbrotstjuvar. Jag är så trött på dessa människor bryta sig in hos folk på natten och kasta en massa strumpor på vardagsrumsgålvet. Minst tio år på kåken ska de få.



Och som det inte hade varit nog hade de även lämnat två korgar med strumpor i tvättstugan. Det tog evigheter o para i hop de. Vems strumpor är det ? Känner någon igen sina får de komma o hämta de, men jag vill ha hittelön.





Sen på kvällen fick jag maskera mig o smyga in på MAXI för att köpa en tårta. Känner mig som en bedragare, men jag var så sugen efter en tårta.



 Nu ska jag sova och skriva vidare min båtflyktings historia.
Vi ses väl i morgon och jag låvar inte o skoja längre att Kissie är rolig. Förlåt, förlåt så mycket.

Emma

härliga bilder!

GÖZDE;

Haha ja, bra video men konstig ,lady gaga är ju som hon är :D

Dragana

Jääääävlar vad mycket strumpor?! Var har du fått alla ifrån?

Diana

Jisses, så klagar jag på mina tvätthögar! Kan du inte sätta dina tre små dvärgar i arbete?

Ellis

Haha de var mig inte småååå tvätthögar!

ser fram emot din historia!

Kram