17:E MARS

Snöig morgon i dag ser jag. Jag trodde ju att det var klart med snö nu, men det tyckte tydligen inte mannen där uppe.
 I dag ska jag till läkaren med Jessica. Det verkar som vi bara springer hos läkarna det senaste tiden. Och det gör vi ju. Senaste månaden har vi haft minst en läkarbesök eller tandläkarbesök varje vecka. Först skulle mannen till sin diabetershäxa, sen skulle han till hjärtultraljud, sen skulle jag visa min verktygslåda, sen skulle han cykla för en annan läkare, sen var Carmen Ly hos tandläkare, sen var jag hos läkare med mina handledar, i dag ska Jessica till läkaren, sen har hon tandläkare om några dagar, sen ska jag till USÖ om någon vecka, sen ska jag till tandläkare, sen ska mannen till kontroll igen etc..etc.. Ja ni fattar. Varför kan man inte ha allt på en o samma dag ? Göra en hälså dag som man spenderar på vårdcentralen/sjukhus. Men vill man ha några tider på samma dag går det inte. Det finns inga tider o få. 
 Det är väl bara o bita ihop och se fram emot nästa läkarbesök. 
 Människor försöker ju skaffa bättre hälsa igenom motion för att slippa läkarna, men vissa läkare måste man besöka ju hur bra hälsa man än har. Jag har ju alltid sagt att det med motion är livsfarligt. DENNA man blev ju överkörd av en flygplan medans han motionerade. LIVSFARLIGT det med motion !!!
 Det är mycket bättre att ni  sitter på soffan , läser min blogg och äter  pannkakor.
 God morgon till alla latmaskar.

 

susy

tack!

åhh nu blev jag sugen på pannkakor!

qb

tack :)

Maria - livet i Milano ☆

nämen åh vad gott =)

neli

Hej :)

Haha ah jag tröttnar snabbt haha. Tack så mycket hihi. Va gullig du är!



Hoppas att du får en bra dag. KRAM

Annika

Usch det låter inte alls kul med läkarbesök efter läkarbesök!

thakock

Inte kul att åka till sjukhuset hela tiden ju. =/



Godmorgon!

Ellis

DU får vara glader att du åtminstone har tid!

Jag ringde vårdcentralen idag 5 över 8 (8 öppnar telefon linjen) OCH HELA TELEFONEN VAR BOKAD. kan du fatta!??!?!?! JAG KOMMER INTE ENS FRAM VIA TELEFONVÄGEN!!