22:A MARS

 Måndag i dag och en vecka kvar tills det är påsklov.  Jag tycker att det är härligt med lov. Man behöver inte väcka Carmen Ly tidigt och man kan ha långfrukost, baka bullar o pyssla varje dag.
 Jag skrev i går en längre och lite seriösare inlägg, men publicerade inte den. Blev lite tveksam. Det har aldrig hänt mig faktiskt föryt. Jag tvekar aldrig innan jag publicerar någon inlägg, vet inte varför jag blev tveksam i går.
 Mannen är ju hemma i dag och ska jaga läkare. Jag sa till honom att jag kastar ut honom om han inte söker hjälp för sin fot. Han är sån arbetsnarkoman så att han kommer förmodligen o gå till jobbet även när han är död. Men jag har tröttnat nu att han går o haltar redan i fyra veckors tid och lever på alvedon. Men det är inte lätt o få en läkartid här. Det finns inga telefontider ens o få tag på. Vilken tyr att man inte är döende.
 Nu ska jag dricka kaffe och terrorisera mannen.  God morgon till alla.

HUNDEN TESSY





MORGONTRÖTT JESSICA

Qb

Tack :)

attis

Gomorron goa vännen. Jag tror alla karlar är likadana. Helt hopplöst att få dem till en läkare. Hoppas han får en tid nu då. Söta bilder igen här. Ha en bra dag.

Kramen

annsan_s

Godmorgon!

Min karl får man inte till nån doktorn alls. Söt tjej du har! Ha en fin dag. Kram

Deniesé

Så himla söta ! :D



sv: Det är så det ska vara på helger ! :)

Gun

Vilka gullungar! Det är bra, tvinga mannen till doktorn. Kan inte vara bra att ha ont så länge.

Anniepie

Javisst! :)Åhh vilka söta ungar du har! :) ha en bra dag nu!Kramar!

Dolly

hehe vilken söööt sak :)

Pernilla

MM fika besök är aldrig fel!!



Hehe söta barn =)

tess

men vad sött, hehe :)

Förvirrade Morsan

haha, så du fick också en hund istället för ett barn ;)

Ama de casa

En hund som dessutom verkar väldresserad och duktig på apport ;-)



Klart han ska gå iväg med foten till doktorn! (kommer från en som haltat i fyra veckor, men det går nog över snart...)

Ellis

MEN GUD VAD SÖÖÖÖTA!!!!

Diana

Kanske inte så konstigt att mannen flyr till sitt jobb om du terroriserar honom de dagar han är hemma.... ;)

God morgon!

Johanna

hoppas han fick en tid :)

Annika

Oj nu blev man nyfiken på det där inlägget!



sv: Ja filmen slutade lyckligt... eller ja för den ena parten :)

Annika

Sv: Tack då vet jag att! (gällande Bubbleroom)

It´s you and me !

söta kort :)