2:A MARS

God morgon. Tro mig eller ej men det verkar som det blir sol i dag.
 Jag blev så deprimerad när jag skottade snö i går. Allt gick bara fel. Först hittade jag vår sopptunna ner knuffad. Någon hade vist roligt. Sen när jag skulle skotta ramlade jag minst fem gånger för det var halt. Sen ramlade hälften av snön jag hade kastat i snöhögen tillbaka. Och sen när jag var som tröttast slog jag mig själv med snöspaden í huvudet. SNÖ SNÖ SNÖ DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
 Men i dag ska det bli sol. DET SKA !!!!
 Det ska bli varmare så att man kan gå ut utan o frysa ihjäl och utan o ramla o bryta alla ben i kroppen.
  Och ni ska älska mig det ska ni. Viste ni inte ? Det är bara o titta på hypnotiserande bilden här nere och repetera efter mig. JAG ÄLSKAR KADRI, JAG ÄLSKAR KADRI




Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

___________________________________________

VECKANS BLOGG VINNARE

Renee

Vilket elände du hade, stackare. Dumma spade som slog dig i huvudet.

Anki

Gomorron i stugan



Ja nu får vintern ta slut nån gång



Kraaaaaam

Mathilda

tacktack ! :D

Janne

Ledsen att behöva göra dig besviken idag också. Visst, solen skiner men det är minusgrader ute. Minusgrader betyder att snön inte smälter bort något.... ba' så du vet. ;)



Inte behöver vi kolla på någon hypnotiserande bild för att älska dig!

Amy

Svar: Ja visst är den underbar! Härligt med någon som tycker om musiken.

Amy

Vill passa på att tacka så jättemycket för förra veckan! Det var roligt!

Becka

Tack snälla! Vi behöver verkligen inte bli hypnotiserade för att älska dej. Det gör vi redan! Ha en skön dag, Kadri!

Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Grattis till Sara, hon är jätte gullig och rar =)

till Janne

Men då så snäll du är. TACKAR