30:E MARS

God morgon. Man skulle kunna tro att jag är utvilad, men det är jag inte. Jag somnade i går klockan åtta på väg till sängen. Jag vet inte hur och när jag somnade, men i sängen vaknade jag i alla fall. Det var knappast mannen som bar mig dit. En haltande mygga kan knappast bära en elefant upp i trappan och till sängen. Jag kanske går i sömnen ?
 Lilla Tessy håller på o få en ny tand och det är jätte grinigt både på dagarna o nätterna. Det konstiga är att ingen av mina andra barn har haft problem med att få tänder så nu får jag väl igen. Med varje tand som kommer är Tessy så grinig och arg. Ingen mat tyger och hon vägrar o sova.
 I kväll kommer Carmen Ly hem. Det ska bli spännande o höra hur hon har haft det. En hel dag är alldeles för länge o vara borta från henne.
 Även lilla Jessica saknar sin storasyster. Hon har tagit hennes kläder från garderoben och tagit på alldeles för stor tröja och kjol och gått runt med de hela dagen.
 Nu måste jag fixa frukosten till de två små busungar vi hörs väl lite senare.
 



matilda

Villken söt pippi :D

Malin

Hihi sötnos :)



Sv. Ja det är jätteskönt. Nu ligger hon dock på soffan igen och kollar på pippi..

A

god morgon hehe! ;)

Gun

Det är nyttigt att vara ifrån varandra lite ibland:) Hoppas du får en bra Tisdag.:)

Emilie

Hehehe ja kanske det :P

Ellis

Har också hört att de är bra att skilja på syskonen lite.

Linda

Men vilken söööting =)



Härlig blogg btw, Sånt gillar jag :D

Josefine- mamma till Olivia

åh vilken söt liten pippi :) Jobbigt när tänderna ska fram, alltid skönt efteråt när dom både är glada och äter som dom ska igen :)