3:E MARS

God morgon till er. Jag har tyvärr inte tid just nu o skriva. Ska till ultraljud i Örebro i dag så vi ska åka om en halvtimme och alla barn ska kläs innan det. Alla springer runt o vet inte vad de ska göra. Jag måste nog styra upp det här. Vad ska de göra utan mig ?

 Lägger in en klipp på Jessica från i går. Hon lagar seljanka.
OBS. Titta på koncentrationen och verktyget.





__________________________________________
VECKANS BLOGG VINNARE


Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

GUUD så sött:)

Anki

Är det en liten bäbis på väg



Kram

attis

Hej vännen. Väntas det tillökning? Blir ju nyfiken. Hoppas det gått bra med er hamster. ha en toppendag.

Kramen

andreakarolina

Hej! Hoppas det går bra idag! Är det magen som bråkar igen eller är det en liten bebis där inne?



Kram

Janne

Vad söt hon är och vad bra med lite "assistans" i köket! Gillade det där lilla "hoppsan" hon sa när hon råkade röra lite för hårt. ;)

Gun

Ultraljud? Bebis på gång? :D

It´s you and me ! - Tävlingar pågår :)

Sött:)

Girly

Ja det var verkligen mysigt.

Vilken söt liten kock:)

Kram Girly

Maria - livet i Milano ☆

vad söt hon är =)

randa

hejjsan:) Allt bra med dig?

kram

Thakock

Naww, vad gullig hon är! =D

mannen

ja ndu janne du anar hur jag har det den ena sötare en den andra jag ör helt maktlös

mannen

Josefine- mamma till Olivia

kul med filmklipp, så söt :)