4:E MARS

God morgon till er. Det kommer inte bli någon skön dag i dag. Jag ska städa inför husvisningen och städa hatar jag. Men man måste göra vissa saker i bland och städa är väl en av de. Så om ni inte har något o göra kan ni komma över o städa åt mig. 
 I går hände en mirakel: En jätte stor mirakel. Vi hittade något som har varit borta jätte länge, men i går stod den plötsligt bara där. Vad livet är konstigt i bland.
 Nu ska jag dricka kaffe och sen börjar helvetet. Ni får ha det så bra så länge.

JESSICA I GÅR EFTER LÄKARBESÖKET.





_________________________________

VECKANS BLOGG VINNARE:


Anniepie

Jag hoppas att du får en bra dag i alla fall, trots städning! :) Ska kika in hos bloggvinnaren! :)

emma, ung mamma åt julia [foto]

hoppas du får en bra dag idag! :) kram

Pernilla

Hmm ingen anning om lampan smälter....men rolig idè ändå =)



Hoppas du får en bra dag.

ToniLoves

Det var ett tag sen jag var här men nu ska jag återkomma oftare :D