5:E MARS

God morgon fredag. Härligt det ska bli med godis o film. Jag har köpt en present till mannen. En ny svensk film. Jag får ju inte säga vilken för det har hänt ett par gånger att han läser min blogg. Nej, han läser varje dag faktiskt. Han vill ju veta om han är i onåd eller inte. I går fick han till exempel veta att jag försökte förgifta honom. Men vad ska en kvinna göra om hon vill åka till Ullared. Han sa ju över hans döda kropp....
  Jag sa ju att vi hade hittat en sak i går. Kan ni gissa vad ? Minns ni NINEN som blev kidnappad ett halvår sedan. Den där kaninen som Jessica hade med sig överalt och som försvann över natten. Hon var så ledsen och grät efter sin NIN hela tiden. Och plötsligt hade någon lämnat tillbaka NINEN. Den låg bara mitt på gålvet i går. Kidnapparna tyckte kanske att NINEN var för besvärlig. Han ser lite sliten o utsvulten ut. Stackaren har säkert fått o leva på vatten o bröd. Men ingen fara Jessica har nu matat honom med jordgubbssylt och ketchup.
 Nu måste jag äta upp mina vofflor och börja städa köket. Klockan tre kommer mäklaren.


GAMLA BILDER PÅ NINEN





__________________________

VECKANS BLOGG VINNARE:


 
Anki

Vilken tur att Ninen kom tillbaka



Kram

Gun

Vad bra att Ninen är tillbaka! Ha en fin Fredag!:)

Marie

Hej, var gärna med och tävla om en "hopp" ren åt ditt barn :) En perfekt leksak till småbarn som jag lottar ut på min blogg. Kram :)

Pernilla

Söta bilder =)

Thakock

haha, det var ju tur för henne!



Söta bilder! =D

ToniLoves

Ullared har dödat karlar förr :D

Diana

Vilken tur att Ninen dök upp, hemskt för ett barn att förlora den stora favoriten!



Sv: Stackars din man. Istället för att döda honom så får du göra honom till en toffel, batman hänger med på Ullared under protester. :) Han hälsar och tackar!

Daniel

Ja tur att Ninen dök upp!!!

Madde

Vad tycker du bäst om; godis eller chips? Svara på dagens fråga i inlägget på bloggen :) kram

ABSSOLUTAARNELA

Hur mår du? :)

K

ja, knäna mina är inte roliga =S tur att ninen klarat sig! Hur gick det med mäklaren? =)

Josefine- mamma till Olivia

Vilken tur att ninen dök upp :)



Önskar er en underbar fredag och helg!

sanna

så söta små barn! :)