6:E MARS

God morgon till alla som är vakna, pigga o glada. Det verkar som det blir solig väder i dag.
 Mannen jobbar hela helgen för att tjäna pengar. Jag är dyr i driften. Jag har hittat ett par skor för 15 000 och en soffa för 50 000. Sen vill man ju äta rysk kaviar till frukost så klart....
 Måste nu fixa till mig för en kompis ska komma över. Ska bara visa en klipp på Jessica när hon steker korv. Eftersom jag fortfarande inte kan rotera bilden så får ni titta lite snett på den. Få nu inte nackspärr bara...


_____________________________________


VECKANS BLOGG VINNARE:




Thakock

Usch, med kryddor. Lova mej att hon inte får lov att bli kock sen. ;D



sv: Oj då, men det är jätte roligt med msn. =)

Anonym

Går alltid hem!

Renee

Godmorgon, här är vi inte pigga, lillprinsen har sovit oroligt i natt och vaknade jättetidigt.

Gabriella

Jo men de va bra :)

N e l l y ♥

jag pratade inte om mig själv.

Robina

Hejsan :) allt bra? =)

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

tack så mycket!

Deniesé

sv: haha ja vet & det är tur det ^^



Hoppas du får en fin lördag! :)

Kram

Diana

Vilken duktig liten tjej! Du tränar henne hårt, hehe. Vad ska du göra om dagarna sen när barnen är fullt upplärda? ;)

Maria

sv: Åtminstone här i Finland finns den nog i alla affärer där filmer säljs, men jag vet inte om den finns i Sverige. Om inte annat så finns den på cdon; http://cdon.se/film/lieksa!-782069 :)

LIENE

sv: Så kul att du tycker att det var fint:)

simone

sV: TACK! :) Nu är det soldags, eller ja.. ut och njuta iaf, grannen ligger i bikini på balkongen, haha XD

Janne

Men gulletjejen! Klart man ska ha kryddor och en massa socker på när man steker korv! ;D

Penny ♥

Haha, va duktig hon är på o laga mat :'3

Josefine- mamma till Olivia

haha det ska börjas tidigt. Fast jag hoppas hon lär sig att använda mindre kryddor :)

till Janne

sv. socker ? det var salt, massa salt. Gott va ?

Daniel

Schyst blogg, kolla gärna in min- http://veckansorfil.blogg.se