ÄR DET ÖVER NU ?

Va ? Är OS över nu ? Har jag överlevt ? Säg att det är sant. Så nu är det frid o fröjd 4 år innan helvetet börjar igen. Gud vad skönt.

______________

TACK JANNE. Du har förstört min dag. Kära kvinnor det är tydligen en sommar OS också och den är om 2 år. JIPIIII
Linda - ndaiL

håller med!

Janne

Inte fyra år! Om två år är det sommar-OS. :D

Kadri

OOO NEEEEJ VARFÖR ???????

till Janne

OOO NEEEEJ VARFÖR ???

Anki

Ja nu var det slut och över hhhhaahahahahaha



Kram

~Sara~

Jag är också glad att hysterin äntligen är över. =P



Sv: Ja visst var dom! Skitsvårt att bara hitta ett snyggt. =)

Janne

Haha, ledsen att jag förstörde din dag! Jag kan glädja dig med att från den 11 juni och en månad framåt är det fotbolls-VM! Tänk dig... fotboll i världsklass på tv'n, dygnet runt i en hel månad! :D

Mamma mina

God eftermiddag..Hoppas att helgen har varit en mysig helg.Ha en mysig eftermiddag.kram

Josefine- mamma till Olivia

Jag har knappt märkt av os, inte tittat så mycket på tv :P



Hoppas allt är bra med er, att Jessica börjar bli frisk så hon orkar med att leka :)

madde

söta barn du har :D

Josefine

Sv; tack så mycket! :)

ABSSOLUTAARNELA

tack :D

Va gör du? :)

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hihi, OS som är så skoj! Varenda tvåkväll var räddad ;)



Tänkte tipsa om att jag startat igång en tävling där man kan vinna ett par crocs crocband (http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/02/28/tavla-om-ett-par-crocs-crocband/)



Kram

Em

Janne vet verkligen hur han skall få en kvinna avtänd!! ;D

Pernilla

Tack såå mycket =)

simone

är det över? Haha, jag visste knappt att det pågick ju :)

Girly

Haha skönt att os helvetet är över;P



Själv älskar jag att se rysare och bli rädd;P



Puss Girly

Thakock

Haha, sport suger!



sv: Haha stackars mannen då. ;)

DONKEN

men de är iallafall 2 hela år o de är ju rätt skönt :P

inte förrän 2012.. :P



svar: ja jo, jag med. soffan alltså... och minus det. inge råd med nånting. man får ta de man har o göra om med grejer man redan har också, minsann. fii fasen. jag vill bli rik.

Anniepie

Jaa, precis! :) Jag känner det oxå, så om det finns något som intresserar mig så ska jag nog läsa vidare! Nämen OS som är så kul! ;) Fast, det börjar mycket bra nu läste jag i aftonbladet så det ser man ju framimot! Ha en fortsatt bra dag!:)

Maria

Jag håller med dig! :)



sv: Ja du, det är inte särskilt svårt när man stiger upp först klockan ett på förmiddagen. ;)

Jennie

Hej :)

fin blogg du har ! <3

allt bra med dig idag ?

Ellis

Hahaha Janne är bäst!

Ama de casa

Hahaha! Och det kommer massor av VM, EM, SM och en himla massa sport i övrigt också. Redan på söndag är det Wasaloppet!



Du har MYCKET att se fram emot ;-)