ÄTA MAT FÖR 20 000 i MÅNADEN

Medans den stora delen av kvinnofolket gör allt för att tappa några extra kilon vill den HÄR kvinnan gå upp i vikt.  Världens tjockaste mamma vill bli världens tjockaste kvinna. Hon väger 273 kilo, men vill dubbla sin vikt. För att göra det ska hon äta massor, närmare bestämt för 20 000 kr i månaden. Och jag glagar över våra höga matkostnader som inte ens är i närheten av denna summa.  Vissa människor gör visst allt för att bli kändisar.
 Men vad jag är förvånad över är att denna kvinna har fött en dotter 3 år sedan med hjälp av kejsarsnitt. Och vad är ännu mera märkvärdigt tycker jag är att hennes man väger 67 kilo. Hur fick de till det ?
Mia systeryster

Det där låter ju inte klokt, Det där är ju ett långsamt självmord!!Och som du säger, hur kunde de göra barn??=D

Gun

Hur kan man vilja utsätta sig för det frivilligt?

daaniela

- tack:)

Förvirrade Morsan

men usch vad äckligt med så mycket mat! jag skulle aldrig få i mig det ens om jag försökte ;D



sv; ja, ska vi försöka hitta nån som kan trolla bort all snö åt oss?

Annika

Helt sjukt och overkligt!

Man slutar aldrig att förvånas!

Diana

Feeders kallas det. Oftast män som tänder på sjukt överviktiga kvinnor så de matar och matar dem.

Surt att hon fick barn och inte jag... dumma dem.

Ellis

Haha HON RED IALLAFALL inte under sexakten! :P



Helt sjukt att folk kan göra så mot sig själv, läste artikeln i tidningen för någon månad sedan.

Britt

Herregud! man skule kunna föda hela Haitis befolkning på den summan hon tänkt bli fet för. De kan väl sätta in ett dropp med fett i henne så behöver hon inte äta sig fet...skulle säkert bli billigare.



Provrörsbefruktning är nog enda sätet. Hon har nog inte sett sin fitta de senaste 10 åren...inte hennes man heller.