BARNKALAS

Jessica ska fylla 3 år om några veckor och jag har tänkt o ha en liten barnkalas för henne. Jag är så dålig på sånt. Jag kommer aldrig på vad man ska bjuda barnen på och vad de ska leka. 
 Fiskdamm kan man ju ha. Hittade den här fina på INREDA.COM. Lite roligare kanske än o hänga upp en vanlig täcke


 Men vilka andra lekar kan man ha ?
Vad vill de äta ? Massa godis så klart. Hamburgare ? Korv med bröd ? Tårta ?
Hjälp någon !!!
N e l l y ♥

jag är glad :) hehe

Thakock

Korv och pommes brukar vara en höjdare. =)



Tårta pch godis. =P



Kan ju ha pinjata. =D

roos

SV: ja verkligen, känns liksom lite roligare och blogga från en ny kula med nytt mer personligt innehåll :) :)

Em

Jag tror inte barnen bryr sig så mycket om vad de äter egentligen, så enkel mat och kanske glass efteråt? Fråga på dagis om lekar, de kanske har några tips? Jag har glömt allt känns det som. :D

Em

Både Britt och Gun jobbar med små barn, testa att fråga de? De vet att du frågar för att du verkligen behöver hjälp och då blir de enbart glada om de kan hjälpa dig. Det är jag säker på. Hade jag blivit i varje fall. ;)

Nanna

..har du frågat treåringen ? :)

andreakarolina

Kull, charader brukar de tycka är roligt och en lättare skattjakt kanske??



Sv: ja det är mysigt, klappar på gravid magen massor och får en massa sparkar till svar. Längtar tills det är min tur. :)



kram

Malin

Skattjakt är ju alltid roligt för barnen! :) Korv med bröd, chips, godis och kanske saft? :)



Sv: Tack!

Diana

Haha, tjejen på bilden... är hon inte typ fem år för gammal för det där?

Du skulle kunna gömma godispåsar. Olika färger och så får barnet en färg och ska hitta "sin" påse.

Låte de göra egna grillspett? Som du sen får slänga in i ugnen...