BEBIS PÅ GÅNG ?

Vad gulliga och nyfikna ni är. Nej, nej ingen bebis på gång. Önsketänkande där. Skulle gärna vilja ha en bebis.
 De som läser min blogg vet ju att jag har problem med smärta i  min mage. Jag lider ju av endometrios redan från 15 års åldern och har haft massor av problem med det. Förra gången jag var på ultraljud såg de inget och trodde att det kunde vara något annat den här gången. Så jag har fått stå ut med min smärta , men nu har jag fått komma till ultraljud en gång till och de har nu bestämt att jag måste ta en kur synarela igen. Vad roligt. NOT.Har ju fått ta en sån kur förut innan jag fick Jessica. Det är hemskt. Meningen med det är att man ska rensa kroppen och torka ut endometrioset. I princip ska man komma till klimakteriet ett litet tag. Men istället o ta det sakta tar man allt på en gång. Så först blöder man kraftigt och med stora smärtor i månader. Sen börjar man svettas som en gammal tant och sen när man slutar med nässprayen startar hela kroppen om och det gör ännu undare ett tag för att alla hormoner ska komma i gång igen. Inget roligt alls, men man måste göra något och en operation rekommenderade läkaren inte för jag är så pass ung och endometrioset kunde bara bli värre. Så nästa gång jag får min mens ska jag börja med behandlingen. Vad roligt att man har något o se fram emot. Smärta, kallsvettningar... kan livet bli roligare ?
 Så där fick ni veta lite. Ingen bebis alltså. Jag låvar om det blir en bebis någon gång får ni veta så snart jag får veta. Jag klarar inte av o hålla hemlisar så jag skulle berätta direkt.

BÅDA SMÅTTINGARNA VAR MED NÄR VI VAR HOS LÄKAREN I DAG

TESSY



JESSICA FIKAR HOS LÄKAREN.

Carolina [fotograf]

Folk tror vad dom vill tro ;) Nåe, så söta :)

Anonym

Sv: Då är vi två :D

e´melie

sv: hehe :) hade de inte varit härligt med en bebis på ingång igen då? :P

Diana

Nej men usch. Det låter ju hemskt! Exakt hur länge varar detta då?

OLIIIVEEN

allt bra? :)

Sofie

det låter inte alls kul :/

Thakock

Gud så tråkigt! hoppas det går över snabbt!



sv:Ja, man ska få massa nallar,blommor och små champangeflaskor och champangeglas. =)



Wienersemla är gjort på vanligt wienerbröd. Väldigt gott! =)

andreakarolina

usch vad jobbigt! Lovar att skicka en massa pepp kommentarer! Kram

Gun

Vad jobbigt det låter. Hade varit roligare med en bebis.:(

Josefine- mamma till Olivia

Låter inget vidare det där :(