BELLA O TYRA SHOW

Har ni sett den omtalade BELLA O TYRA SHOWN ? 
Jag har inte riktigt förstått den fascinationen som är omkring Blondinbella, men jag var nyfiken så jag tittade på första avsnittet i alla fall. Tyra vet jag inte ens vem hon är så jag hade inga förväntningar där.  Jag är  inte den som läser modebloggar. Att köpa 10 000 kronors väskor o 5000 kronors klänningar är verkligen inte min grej. Den dyraste väskan jag har köpt kostade nog 99 kronor.  Men de är ju populära bloggare o framgångsrika affärskvinnor med sina klädmärken , föreläsningar och nu med en egen tolkshow så något måste de ju erbjuda . Framför allt verkar de ju ha en stor beundrar skala. Och vad vet jag. Här sitter jag med min nerspydd mjukisdress från IKEA och den där  finnen på min panna ska vi inte ens prata om.
  Jag måste erkänna att jag personligen var inte imponerad på första avsnittet. Det kändes som två små tjejen hade roligt med varandra och att tra mera tittare hade de bjudit den största bloggaren KENZA till deras första avsnitt.
 När de då skulle testa yrket brandman blev det hela lite bolibompa aktigt. Bella i rosa mjukisdress och lockat blont hår.. inga stereotyper där inte.
Bella hade dock några roliga uttalanen som fick mig o le. Hon verkar bara vara för mycket
``ATT VILJA RÄDDA ANDRA MÄNNISKOR MÅSTE MAN HA EN HJÄRTA AV GULD OCH JAG HAR INTE DET``
`` VARFÖR SKA MAN VILJA BLI BRANDMAN , MAN KAN JU TYP DÖ?`´
 En sammanfattning då. Definitivt inget för mig, jag är nog för gammal.
Skulle jag själv gjort det bättre ? HELL NO. Och dessutom skulle inte 130 000 människor suttit o titta på medans jag delar med mig mina loppistips och pratar om barnens bajs....
 Vad tycker ni ?

Bella o tyra show ser du HÄR
thakock

Ne, det sög totalt... faktistk!

Carolina [fotograf]

Jaaa, det blev adidas haha :) Och jag håller med dig om detta inlägget. Varför sådan hysteri?



Slängde precis upp dagens fråga som handlar om sol, sommar och semester. Svara gärna och tipsa folk om resmål så glömmer vi jä*la snön för en stund ♥ ♥ ♥

madde

sjunger just nu den första :P

madde

tack så mycket glad jag blir :D

Annika

Ja jag håller med dig!

Vi brydde oss inte om att se det!

Jossi

Jag håller med, det var verkligen inget höjdar program. Kanske för den yngre publiken i 15 års åldern, dom kanske ser upp till blondinbella och tyra.