BETYG TILL FÖRÄLDRABLOGGAR

Det ska tydligen betygssättas föräldrabloggar HÄR och jag har inte raggat upp ett enda röst. Men någon måste ju vara sist också.
 Nu ska jag göra kaffe, ta fram godisskålet och besöka er. För någon anledning gick det ju inte på morgonen innan vi åkte till vår shoppingrunda.
 Bjuder på en bild på mig. Gud vad generös jag är den senaste tiden.


thakock

Lite godis hade inte varit dumt! ;)

Sofie

vad har du shoppat? :)

Emilie

Ja känns bra. Man är ju lite nervös för hur det ska gå den här terminen. Men jag kämpar på tills jag stupar! ;)



Nu har jag röstat och kommenterat! :)

Diana

Bra sätt att ragga röster på... ;)

Janne

Du är fantastiskt vacker! Trots alla dina brister (jag läste allt listorna mannen gjorde) så måste han ju bli glad av att se på dig. ;)

cammie

så fin blogg :)

FOTOGRABBEN.SE

Hej! Har du en bra kväll?

K

Vilken jättefin bild på dig! =)



Du kan ju också få gratis trisslotter, bara att gå med i Nordstats panel. Man får frågeformulär till mailen emellanåt - fördelen är att deras är rätt bra och inte alls krångliga som många andra och man tjänar snabbt ihop till en trisslott och flera! =D

Anki

Nu har jag oxå röstat



Kraaaaaaaaam

Jennie

lika söt som vanligt :) och ska självklart rösta på dig haha

Ellis

Riktigt vacker är du Kadri! :)

Mudottern

Du verkar ju ha fått många fina lovord där:)



SV: Haha det kommer säkert många roliga historier om min mamma. Hon är väldigt rolig och ganska klantig, vilket är en perfekt kombination:)

Gun

Gud så fin och vacker du är!:)



Ps: Jag ser allt vad min egen dotter skriver om mig!! :D

thakock

sv: Haahaha Godiset stämmer ju bra iallafall ;D

Gun

Jag kollade på länken och du har ju jättebra betyg! Det är du värd.:)

yasmine modell fru och mamma

tack åh skoj med shopping ju de är då alltid lika kul hihi.

jag väntar på en modell som ska komma hit nu, vi ska plåta imorgonbitti.

hoppas din kväll är bra kraaam

N I L M A

fin bild :) du har då fått betyg av mig :)



sv: en hammare? det har jag aldrig använt i scrapbooking men vet att man kan ha det till små pins som man sätter fast i pappret. finns säkert något annat att använda det till också. de ser ut som helt vanliga hammare fast små eller?

Förvirrade Morsan

sv; vad dumt att det inte funkade =/ då vet jag inte vad man ska göra ;D

N I L M A

menade ju så klart öljetter, inte pins :)

Jenny

Jo,det brukar bli så när man äntligen får alla att somna så somnar man själv med ha,ha,ha.

men nu kommer våren ska du se:)

robin hood

sv: härligt att höra, det är bara bra med mig tack! :) händer ikväll då?

Malin

Hehe ja, men vi gick ut i alla fall och det blev bra till slut :)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

jag gilla godisskålen;)

mc är alltid gott

Renee

Toppbetyg från mig!

Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Vilken presentation du har av din blogg på "Barabloggs- topplista" Världens tråkigaste mammablogg. Är det okej om jag inte håller med dig? :)

Ama de casa

Högsta betyg och en snäll kommentar - duger det?

:-)

Vad fiiin du är på bilden!

till Janne

sv. Det finns väl någon konstig anledning varför han har mig kvar