Girly

Se den grymt bra:) puss girly

Johanna

Drömma går alltid :)

Anonym

tack så mkt hehe.

Vad händer hos dig idag?

jag ska bara slappa , mannen min är sjuk så det blir lungt hemma.

kraaams

yasmine modell fru och mamma

det var från mig

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe ja riktigt skönt:) men måste jobba :O



jag har röstat på din bikini :D hoppas du röstat på min:D



Diana

Jag slängde in en röst på dig!

susy

tack, cool bikini!

Therese-Smyckestävling pågår!!!

Hej!



Jag har en smyckestävling på min blogg, där du kan vinna en valfri berlock i ett armband från Charms For You!

Så klicka in och var med du också!

http://thereseofsweden.blogg.se/2010/march/utkast-mars-25-2010.html

Lycka till!

rebecca

sv; ja visst gör han :)



var gärna med i min tävling där du kan vinna ett smycke från cocoo.se, klicka här: http://rebeccaste.blogg.se/2010/march/tavlingcocoose.html#comment

paulina♥

hihi c00l bikini ;)

emelie

sv: hehe tack.

Haft en bra helg?

Amanda

Hej tänkte bara fråga om du kunnde följa min blogg vore skit shysst tuvär så kan inte jag följa andras men komentera jätte gjärna inläggen till texten vad som står puss

Therese

nja inte direkt :p

madde

har röstat :D

jennifer gräll

sv: haha ja , fast det blir inte mycket till shopping :o

liinnéa boström

De får vi på torsdag här i Gävle :D

Snart pappa.

snygg bikini ;)

Ebba

Söt bikini :) Röstar!

Nanna

WOW, ny karriär på gång kanske ? :)

Nanna

Nu har jag röstat på ditt mästerverk, men jag kunde inte låta bli att leka lite själv, ha det bra ! :)

tess

jag tror bannemej att alla bloggar som jag läser har designat en bikini :P

Isabel

vad fin den blev :)

N I L M A

den var snygg! jag kommer rösta :)

SARAH

nice! lycka till :D



kram!

Britt

Klart jag röstar! Men jag kommer själv aldrig kunna ha den bikinin. Måste nog gå ner en 20 kilo först.

LIENE

Tack så mycket för att du röstade:D

Röstade nyss på din med, fin!